نرم افزار هایی جهت تبدیل تصورات به طرح های 3D و قابل مشاهده
مشاوره در انتخاب مبلمان
آموزش نکات مهم و مفید در انتخاب و چیدمان مبلمان

سرويس Floorplanner يک پلتفورم سه‌بعدي تحت وب براي ساخت و نقشه‌سازي پلان ساختمان و جانمايي تجهيزات داخلي از قبيل مبل و دکور است و تا اکنون توانسته نظر 7 ميليون کاربر را به خود جلب کند. از طرف ديگر Mydeco خدماتي را ارائه مي‌کند که با استفاده از آن کاربر مي‌تواند چيدمان اتاق مورد نظر خود را ترسيم کند.

قالب افراد در هنگام چيدمان داخلي اتاق‌ها با سلايق متفاوتي روبه‌رو مي‌شوند و اين مسئله باعث وقوع جابه‌جايي‌هاي خسته‌کننده و طولاني مي‌گردد. حتي افرادي که به طور تخصصي در امر طراحي دکور داخلي ساختمان فعاليت دارند، خلاء نبود و يا کمبود ابزارهاي طراحي و نمايش دکوراسيون‌هاي مختلف را به مشتريان خود، احساس مي‌کنند.

سرويس‌هاي www.Floorplanner.com و سرويس www.mydeco3d.com براي کمک به اين افراد طراحي و ارائه شده‌اند. سرويس Floorplanner با استفاده از فناوري Flash اقدام به ترسيم نيازهاي کاربر خود مي‌کند. در اين سرويس کاربر در يک محيط دوبعدي پلان ساختمان خود را در آورده با کمک ابزارهاي آن چيدمان داخلي اتاق‌ها را تعيين مي‌کند. پس از آن کاربر مي‌تواند در همين محيط نماي سه‌بعدي کار خود را گرفته و آن را براي نمايش از طريق وب به مشتريان خود ارسال کند.

در طرف ديگر سرويـس Mydeco3d از فناوري‌هاي موجود در HTML5 بهـره گرفته و توانسته تعادل خوبي ميان کارايي و استفاده از منابعي مانند مصرف انرژي و توان پردازشي سيستم برقرار کند. در اين سرويس افراد با استفـاده از نوار ابزار آن مي‌توانند انواع مبلمان، سرويس خواب و لـوازم آشپزخانـه، ميز و صندلي، دکورهاي کتابخانه و لوازم صـوتـي و تصويري را در اتاق خود بچيننـد و سپس با استفـاده از دوربيني که در تصوير دوبعـدي تعبيه شده، نمـاي سه‌بعدي اتاق خود را پيـش از چيدمان اصلي تعيين کنند. کاربران در هر دو سرويس مي‌توانند نوع کف‌پوش‌هـا، اندازه ديوارها، نوع درها و راهروها و موارد ديگـر را تعيين کرده و تغيير دهند.

"جروئن بکرز" بنيان‌گـذار و مديرعامـل شرکـت FloorPlanner مي‌گويد: "با اضافه شدن دستاوردهاي Mydeco3d مي‌توانيم بيشتر از گذشته خلاء بين تصور خريداران و سازندگان ساختمان را بين آن چيزي که در نهايت در داخل و خارج ساختمان مي‌بينند، پر کنيم".

کاربران در هر دو سرويس مي‌توانند به صورت رايگان روي يک طرح کار کنند اما Floorplanner دو طرح مالي براي کاربراني که قصد ادامه کار با اين سرويس دارند، در نظر گرفته است.

تفاوت اين طرح‌ها در خروجي‌هاي طراحي‌ها است و در طرح Pro سرويس Floorplanner از مشتري خود به ازاي هر ماه با محدوديت 15 طرح در ماه، مبلغ 29 دلار مي‌گيرد و اگر کاربر همين طرح را براي يک سال بخواهد تنها بايد مبلغ 299 دلار بپردازد.

Floor-plan-3d-render


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط M.H